Soc. tinklai

Kaip keisis rinkodara socialinėje medijoje šiais metais?

Soc. tinklai

Daug vaizdo. Daug daugiau vaizdo. Įrašai su paveikslėliais ar nuotraukomis gauna daugiau nei 53% like paspaudimų, 104% daugiau komentarų ir 84% peržiūrų (Kissmetrics duomenys). Augantys socialiniai tinklai Pinterest bei Tumblr rodo, kad kuo toliau, tuo labiau madas diktuos vaizdinė medžiaga ir tam reikia ruoštis. Kodėl verta į savo svetainę įtraukti...
Skaityti

Interneto „memai“ ir kaip juos įdarbinti savo naudai?

Soc. tinklai

Pirmą kartą „meme“ definicija buvo aprašyta Ričardo Dawkins'o knygoje „The Selfish Gene“ dar 1976 metais ir ji buvo įvardinta, kaip informacija, kuria sparčiai dalinasi žmonės. Šiandieniniame pasaulyje „memai“ yra įvairiausi video ar foto montažai, kuriuose atsispindi svarbiausi įvykiai, asmenybės ar tiesiog juokingos frazės, turinčios „virusinį“ efektą socialinėje medijoje. Nieko jau...
Skaityti

Twitteris pristato naują internetinio video marketingo funkciją!

Soc. tinklai

Vine – tai naujas būdas išreikšti save, savo akimirkos žavesį ir dalintis įspūdžiais, nes tai dabar galite daryti pasinaudodami panašiais į GIF vaizdeliais, kurie leidžiami jau ir Twitter platformoje, o taip pat greitu metu atkeliaus ir į kito soc tinklo, Facebook, namus. Kas tai yra? Tai yra 6 sekundes trunkantys...
Skaityti

Socialinio tinklo “Twitter” vertė – daugiau kaip 11 mlrd. JAV dolerių

Soc. tinklai

Neseniai paskelbta, Lietuvoje vis dar ne itin populiaraus, socialinio tinklo „Twitter“ rinkos vertė 2013 m. pradžioje siekia 11 mlrd. dolerių, o tokius duomenis pateikė investicinės kompanijos „Greencrest Capital“ garsus analitikas Max Wolff. Dar prieš porą metų, t.y. 2011 m. liepos mėnesį, socialinis tinklas „Twitter“ buvo vertinamas šiek tiek daugiau nei...
Skaityti

Kaip formuoti įmonės veidą socialinėje medijoje?

Soc. tinklai

Dažnai susilaukiame susidomėjusių klientų klausimų, kaip tapti sėkmingais socialiniuose tinkluose ir kaip juose formuoti įmonės įvaizdį, kitaip tariant, kokią taktiką pasirinkti? Visų pirma, reiktų apsibrėžti, kuriuo keliu norite eiti, o jei nežinote, keletas pasiūlymų Jums iš Cocos: Teigiamų jausmų ir emocijų skatinimas Asmeniški sugretinimai ir atviras bendravimas Veiklos viešinimas ir...
Skaityti

Kaip būti matomiems socialiniuose tinkluose?

Soc. tinklai

Daugybė socialinio marketingo specialistų susiduria su viena problema – net ir parašę tikrai vertingą ir naudingą tekstą, sukaupę informaciją ir ją pateikę skaitytojams, dažnai lieka neišgirsti – nesugeba būti pastebėti ir sulaukti „dalinimosi“ sprogimo socialiniuose tinkluose. Ką daryti, kad būtumėte labiau matomi ir išgirsti? Kaip sutraukti daugiau peržiūrų ir gauti...
Skaityti

Kaip Instagram panaudoti reklamos tikslams?

Soc. tinklai

Instagram yra viena iš populiariausių pasaulyje nuotraukų dalijimosi socialinių erdvių (ne be reikalo Facebook už Instagram paklojo 1 mlrd. dolerių), kurioje savo vietą randa ne tik žmonės, tačiau ir prekiniai ženklai. Lietuvoje reta įmonė naudojasi Instagram privalumais (o jų atsirado dar daugiau įdiegus video talpinimo galimybę), bet tai nereiškia, kad...
Skaityti

Kaip nesusimauti socialinėje medijoje?

Soc. tinklai

Socialinėje medijoje galima ne tik daug pasiekti, stiprinant prekinį ženklą, tačiau ir skaudžiai nusvilti. Vakar JAV ir visam pasauliui minint rugsėjo 11-osios įvykius, viena garsiausių pasaulio telekomunikacijos bendrovių AT&T savo sekėjams pasiūlė „neskanią“ socialinę žinutę: Atsakymai į ją buvo ne tokie, kokių buvo tikėtąsi. Ir AT&T į juos bent jau...
Skaityti

SEO ir socialiniai tinklai: Draugai ar priešai?

Soc. tinklai

Pasaulis keičiasi pasiutusiu greičiu ypač, jei pažvelgsime į pastarąjį dešimtmetį, ypač, jei pažvelgsime į internetą. Nors internetas išrastas jau senokai, tačiau jis nenustoja keisti pavidalo, visai kaip vandens paviršius. Štai prieš dešimtmetį Google tebuvo paieškos variklis, o socialinius tinklus visi vartotojai bendrindavo su Myspace bei Yahoo, kurie dabar ne tik...
Skaityti