SEO patarimai

Dėmesį išlaikantys elementai: kodėl turinys nėra vien tekstas

SEO patarimai

Visi žinome, kad žmogaus dėmesio koncentracijos trukmė šioje skaitmeninėje eroje vis mažėja ir mažėja. Naršydami internete, tikriausiai daugelis vadovaujamės panašia logika: užėjau, neužkabino, išėjau (nes žinau, kad kažkur tikrai rasiu geriau). Toks elgesio modelis, žinoma, nėra palankus tiems, kurių tikslas – parduoti paslaugas ar prekes. Sudominti ir išlaikyti auditoriją tampa...
Skaityti

Svetainė be struktūros – svetainė be pozicijų

SEO patarimai

Kaip ir statinys, taip ir svetainė prasideda nuo architektūrinio brėžinio. Būtina peržiūrėti, kaip bus išlieti pamatai, statomi kiti aukštai (arba, svetainių atveju, kategorijos). Kaip ir statiniai, taip ir interneto svetainės gaunasi arba struktūriškai tvarkingos, aiškios, arba painios, su laiptais, besibaigiančiais į sieną ar langais be stiklų. Ir, žinoma, kaip ir...
Skaityti

Moraliniai pasirinkimai: White Hat ir Black Hat SEO

SEO patarimai

Dirbant su SEO sritimi, neišvengiamai susiduriama su White Hat SEO ar Black Hat SEO terminais. Kas gi slepiasi po šiomis – balta ir juoda – kepurėmis? Visai kaip fantastiniuose filmuose, kur tamsiąsias puses pasirenka blogiukai, o šviesiąsias – herojai (klasikinis pavyzdys – Žvaigždžių Karų IV dalies Darth Vader ir Luke...
Skaityti

Local SEO: neleiskite potencialiems klientams tiesiog praeiti

SEO patarimai

Jau kelis kartus esame užsiminę apie mažąjį vidinio ir išorinio SEO brolį – Local, arba lietuviškai – vietos SEO. Susidomėjimas šia SEO dalimi ypač išaugo išpopuliarėjus su vietove susijusiai žodinei paieškai (x near me), kai vartotojai pradėjo googlinti artimiausią kepyklėlę ar verslo įstaigą. Nors Lietuvoje žodinės paieškos šalia manęs nėra...
Skaityti

Straipsniai, tinklaraščiai, kategorijos, meta aprašymai: kas, kur ir kaip?

SEO patarimai

Kiekvieną dieną į interneto platybes paleidžiama mažiausiai 2 milijonai skirtingos apimties tekstų. Į šį skaičių įeina ne tik straipsniai, pasirodantys internetiniuose naujienų portaluose, bet ir blogo įrašai. Dalis jų kuriami individualių tinklaraštininkų, profesionalių žurnalistų, kita dalis priklauso įmonėms ir SEO copywriter‘iams. Kalbant apie SEO tekstus, tai nėra tik tinklaraščiai ir...
Skaityti

Ar galima ramiai išgyventi naująjį Google algoritmo atnaujinimą?

SEO patarimai

Pagrindinė Google užduotis – padėti vartotojams rasti jiems aktualią informaciją. Dėl šios priežasties paieškos algoritmas yra nuolat atnaujinamas. Deja, nesidomint naujienomis, neatliekant baltojo (angl. white) SEO, apie atnaujinimus garsiausiai praneša drastiškai smukusios pozicijos. Naujausias didesnis atnaujinimas pasirodė rugpjūčio 1-ąją dieną. Po savaitės, kai atnaujinimas pradėjo veikti globaliai, jis, siejant su...
Skaityti

SEO tekstų redagavimas: kaip sudominti vartotoją?

SEO patarimai

Neaprėpiama informacijos gausa – kasdienė kliūtis, kurią turi įveikti kiekvienas internautas. Iššūkį atrasti tai, ko reikia, sunkina ne tik duomenų kiekis, bet ir jos formatų gausa. Paradoksalu, tačiau būtent SEO – neginčijamai verslo (kitaip – pelno siekimo) įrankis – gali padėti ir pačiam informacijos naudotojui. Jei ryžtumėtės nedidelei vaizduotės avantiūrai,...
Skaityti

Youtubimizacija – crazy SEO planas verslui

SEO patarimai

2005 metais pasirodžiusi vaizdo įrašų platforma Youtube šiandien jau yra antra pagal dydį paieškos sistema po Google. Pagal apsilankymų skaičių ji pelno garbingą trečiąją vietą, priešakyje užleisdama pozicijas tik tai pačiai Google ir socialiniam tinklui Facebook. Neblogai, ar ne? Tiesa, milžinišką populiarumą pelnęs Youtube dabar turi ką pasiūlyti ne tik...
Skaityti

Zero results SERPs - dar vienas SEO draugas ar priešas?

Paieškos sistemos SEO patarimai

Ar teko matyti paveikslėlį, kuriame juokingai vaizduojami SEO specialisto stereotipai skirtingų žmonių akimis? Viename iš jų, kurio pavadinimas Ką SEO specialistas iš tiesų dirba?, matomas žmogus, besimeldžiantis Google. Ar mes iš tikrųjų kartais pagauname save taip besijaučiančius?     Check it out – o ką apie SEO specialistus galvojate jūs? Šaltinis: pinterest.com  ...
Skaityti

E. parduotuvių SEO: ką tikrinti ir ką taisyti

SEO patarimai

Natūralu, kad kuo aukščiau būsite Google paieškoje, tuo didesnė tikimybė, kad vartotojai pirks būtent iš jūsų, o ne konkurentų svetainės. Kai kurie klaidingai mano, kad elektroninės parduotuvės kūrimas – tai vien aukštos kokybės produktai ir jų nuotraukos, pateiktos svetainėje (o kai kurie el. parduotuvių savininkai nesivargina padaryti net to ir...
Skaityti

SEO tekstų rašymas: kodėl tai vis dar svarbu?

SEO patarimai

Vos užsukus į puslapį, beveik akimirksniu galima susidaryti nuomonę ir apie prekes, ir apie pardavėją. Tam daugiausia įtakos turi svetainės kokybiniai rodikliai – nuo puslapio greičio, naudojimosi patogumo iki vizualinės ir tekstinės dalies. Šįkart orientuojamės į pastarąją – tekstinę dalį. Kuo ji svarbi ir į ką reikėtų orientuotis, kad SEO...
Skaityti

Pirmasis paieškos puslapis: Google duoda, Google atima

Google naujienos SEO patarimai

Kartais atrodo, kad Google žino, ko ieškome, dar nė nespėjus suvesti į paieškos langelį klausimo ar raktažodžio. Spustelėjus enter, net nebereikia papildomai rinktis nuorodos iš rezultatų – viskas atsakyta pirmajame puslapyje (ačiū, knowledge cards, featured snippets ir rich answers). Google ir toliau didina funkcionalumą. Dar prieš patekdami į kokią nors...
Skaityti

Pažintis su Google Search Console - galbūt žinote dar ne viską?

SEO patarimai

Anksčiau vadinta Webmasters, šiandien Google Search Console (toliau – GSC) yra tokia pat svarbi. Tai – viena iš pagrindinių priemonių (be Google Analytics), padedančių greitai susekti interneto svetainės trikdžius ir užtikrinti sklandų jos darbą. Google Analytics yra labiau pritaikyta patiems vartotojams analizuoti, o GSC skirta vertinti techniniams svetainės aspektams, užtikrinantiems,...
Skaityti

SEO ir Vartotojo patirtis - tobula sinergija

SEO patarimai

Vykdant Google rekomendacijas, ne kartą buvo pastebėta, kad jos gali kirstis su vartotojo patirties (toliau – UX) gairėmis. Pavyzdžiui, per daug optimizavus paveikslėlius, vaizdas susilieja, o perkėlus visus .css failus į apačią, sugriūna parinkta svetainės vizualinė tema. Ką daryti? Negi UX reikia aukoti dėl SEO?   Kodėl verta atsižvelgti į UX?  ...
Skaityti

SEO Helio virtuvė: į ką atkreipti dėmesį 2018 metais?

SEO patarimai

Tik pasirodęs Google visus pribloškė: wow, jis suranda, ko man reikia vos per kelias sekundes. Tuomet tai atrodė neįtikėtina, šiandien kiekvienas SEO specialistas ieško tweak’ų, kaip padaryti, kad jų svetainė pakiltų aukščiau nei konkurentų. Žinoma, strategijos kasmet keitėsi, nes kiekvienais metais atsirasdavo atnaujinimų, apie kuriuos vos Google užsiminus, SEO specialistai...
Skaityti

Mobiliosios svetainių versijos - kodėl jas vertina Google?

Paieškos sistemos SEO patarimai

Mobilieji telefonai tampa vis svarbesniu turinio paieškos įrankiu. Anot neilpatel.com, jais informacijos kasmet ieškoma net 43 proc. daugiau. Pastaruoju metu akivaizdžios tokios mobiliųjų naudojimo tendencijos: 4 iš 5 vartotojų naudojasi išmaniaisiais telefonais pirkdami prekes; 70 proc. paieškų mobiliaisiais rezultatas – tam tikras veiksmas (nupirkta prekė, vykdytas užsakymas) per vieną valandą;...
Skaityti

Dar vienas SEO pagalbininkas – vaizdo medžiaga

SEO patarimai

  Nenuostabu, kad vaizdo medžiagos peržiūrų skaičius kasdien auga – kai tiek daug informacijos, kur kas patogiau peržiūrėti vaizdo įrašą nei perskaityti ilgą straipsnį. Numatoma, kad kitais metais 69 proc. visų vartotojų veiksmų bus susiję su vaizdo įrašais, o 41 proc. viso prie kompiuterio praleisto laiko bus skirta vaizdo reklamoms. 92...
Skaityti

Kodėl kuriamos vartotojų personos gali padidinti pardavimus?

Paieškos sistemos SEO patarimai

Norint, kad svetainė tinkamai funkcionuotų, yra labai svarbu pažinti savo vartotojus, kurie nėra vien tik skaičiai Jūsų statistikoje. Tiksliai pažįstant savo vartotoją, galima užtikrinti, kad bus kuriami teisingi, juos dominantys įrašai, palaikoma teisinga komunikacija ir, žinoma, bus aiškiau, kaip padidinti pardavimus. Siekiant susidaryti geresnį įspūdį, kas yra Jūsų tikslinė auditorija,...
Skaityti

Siekiate tapti copywriter'iu, kurio tekstams nebūtų priekaištų? Skaitykite atidžiai.

Bloginimas SEO patarimai

Šiuolaikinis SEO yra statomas ant stabilaus turinio karkaso, kuris sudarytas iš copywriter'io tekstų. Copywriter'is savo darbu gali užtikrinti, kad šis karkasas primintų Lanisterių tvirtovę, kurios neįveiktų net Daneris slibinai, o ne vilko nupučiamą trijų paršelių trobelę. Taigi copywriter'is geba ne tik rašyti įvairiausiomis temomis, bet ir rašyti jomis įdomiai ir...
Skaityti

SEO tendencijos 2014 metams

SEO patarimai

Praėję metai buvo įtempti visiems SEO specialistams – Penguin ir Panda atnaujinimai bei netikėtas Kolibrio skrydis sukėlė nemažai sumaišties. Ar galima prognozuoti šių metų SEO tendencijas, kaip keisis SEO optimizavimas, ir atspėti, kokias šachmatų figūras pakels Google? Visų pirma, praėjusių metų atnaujimai skaudžiausiai „nuskriaudė“ visus pasirinkusius lengviausią kelią - „juodojo“...
Skaityti

Padaryk naudingų darbų interneto marketingui vos per valandą! 3 dalis

SEO patarimai

Raskite, kas jums gali kurti itin kokybišką turinį Raskite pačius geriausius blog‘erius, kurie rašo jums aktualiomis temomis ir susisiekite su jais – kontaktiniai duomenys tikrai bus paskelbiami jų tinkalaraščio skiltyje „apie“. Nebijokite susisiekti su jus įkvepiančiais žmonėmis ir pasiūlyti jiems pasidalinti mintimis jūsų blog’e. Duokite blog’eriams ar žurnalistams, tai ką...
Skaityti

Padaryk naudingų darbų interneto marketingui vos per valandą. 2 dalis.

SEO patarimai

Turinio kūrimo gudrybės: Kurkite turinį apie svarbiausius dienos įvykius, kurie domina jus. Darykite savo pažįstamų, dirbančių tam tikrose srityse ir esančių ekspertais jose interviu. Geriau pasistenkite parašyti vieną, tikrai gerą ir kokybiško turinio kupiną straipsnį, nei keturis ar penkis pusėtinos kokybės straipsnius. Atsakykite sau į klausimus, kurie gali kilti apie...
Skaityti

Padaryk naudingų darbų interneto marketingui vos per valandą! 1 dalis

SEO patarimai

Sveiki, pristatome naują straipsnių ir patarimų rubriką, ką vos per valandą galite nuveikti naudingo, t.y. sužinoti daugiau apie internetinį marketingą ir Goolge SEO. Analizė ir tyrimai: Pasidarykite arbatos ar kavos ir mėgaudamiesi gėrimu apžvelkite Google stategijas, gandus ir pamėginkite nuspėti, ką jie ruošiasi daryti toliau. Pasižiūrėkite, ką galite pritaikyti savo...
Skaityti