Blogas

E. parduotuvių SEO: ką tikrinti ir ką taisyti

SEO patarimai

Natūralu, kad kuo aukščiau būsite Google paieškoje, tuo didesnė tikimybė, kad vartotojai pirks būtent iš jūsų, o ne konkurentų svetainės. Kai kurie klaidingai mano, kad elektroninės parduotuvės kūrimas – tai vien aukštos kokybės produktai ir jų nuotraukos, pateiktos svetainėje (o kai kurie el. parduotuvių savininkai nesivargina padaryti net to ir...
Skaityti

SEO tekstų rašymas: kodėl tai vis dar svarbu?

SEO patarimai

Vos užsukus į puslapį, beveik akimirksniu galima susidaryti nuomonę ir apie prekes, ir apie pardavėją. Tam daugiausia įtakos turi svetainės kokybiniai rodikliai – nuo puslapio greičio, naudojimosi patogumo iki vizualinės ir tekstinės dalies. Šįkart orientuojamės į pastarąją – tekstinę dalį. Kuo ji svarbi ir į ką reikėtų orientuotis, kad SEO...
Skaityti

Kaip Google skaito mintis? Trumpa Google Autocomplete apžvalga

Paieškos sistemos

Turbūt ne vienam teko matyti internautų komentarų / pasidalinimų nuomone dėl Google Autocomplete (lietuviškai šis terminas skambėtų kaip automatinis užbaigimas, bet šios griozdiškos formuluotės norėtųsi išvengti) rodomų pasirinkimo variantų. Iš tiesų, kartais Google Autocomplete gali praskaidrinti net ir niūriausią nuotaiką, nors pagrindinė funkcijos užduotis – užbėgti vartotojui už akių ir...
Skaityti

Pirmasis paieškos puslapis: Google duoda, Google atima

Google naujienos SEO patarimai

Kartais atrodo, kad Google žino, ko ieškome, dar nė nespėjus suvesti į paieškos langelį klausimo ar raktažodžio. Spustelėjus enter, net nebereikia papildomai rinktis nuorodos iš rezultatų – viskas atsakyta pirmajame puslapyje (ačiū, knowledge cards, featured snippets ir rich answers). Google ir toliau didina funkcionalumą. Dar prieš patekdami į kokią nors...
Skaityti

Pažintis su Google Search Console - galbūt žinote dar ne viską?

SEO patarimai

Anksčiau vadinta Webmasters, šiandien Google Search Console (toliau – GSC) yra tokia pat svarbi. Tai – viena iš pagrindinių priemonių (be Google Analytics), padedančių greitai susekti interneto svetainės trikdžius ir užtikrinti sklandų jos darbą. Google Analytics yra labiau pritaikyta patiems vartotojams analizuoti, o GSC skirta vertinti techniniams svetainės aspektams, užtikrinantiems,...
Skaityti

SEO ir Vartotojo patirtis - tobula sinergija

SEO patarimai

Vykdant Google rekomendacijas, ne kartą buvo pastebėta, kad jos gali kirstis su vartotojo patirties (toliau – UX) gairėmis. Pavyzdžiui, per daug optimizavus paveikslėlius, vaizdas susilieja, o perkėlus visus .css failus į apačią, sugriūna parinkta svetainės vizualinė tema. Ką daryti? Negi UX reikia aukoti dėl SEO?   Kodėl verta atsižvelgti į UX?  ...
Skaityti

SEO Helio virtuvė: į ką atkreipti dėmesį 2018 metais?

SEO patarimai

Tik pasirodęs Google visus pribloškė: wow, jis suranda, ko man reikia vos per kelias sekundes. Tuomet tai atrodė neįtikėtina, šiandien kiekvienas SEO specialistas ieško tweak’ų, kaip padaryti, kad jų svetainė pakiltų aukščiau nei konkurentų. Žinoma, strategijos kasmet keitėsi, nes kiekvienais metais atsirasdavo atnaujinimų, apie kuriuos vos Google užsiminus, SEO specialistai...
Skaityti

Arši Google kova su interneto kenkėjais, vykusi 2016 metais

Google naujienos Naujienos Paieškos sistemos

Naujausiame Google spaudos pranešime, išplatintame 2017 sausio 25 dieną, pristatoma atkakli internetinės paieškos master‘ių kova prieš blogus ir kenkėjiškus puslapius, jų taisykles neatitinkančias reklamas ir scam‘us. Atliktoje apžvalgoje nurodomi per 2016 metus nuveikti darbai ir pergalės prieš visus interneto vilkus, tykančius nepatyrusių interneto avelių (mūsų, paprastų interneto vartotojų).   Remiantis statistikos...
Skaityti

Mobiliosios svetainių versijos - kodėl jas vertina Google?

Paieškos sistemos SEO patarimai

Mobilieji telefonai tampa vis svarbesniu turinio paieškos įrankiu. Anot neilpatel.com, jais informacijos kasmet ieškoma net 43 proc. daugiau. Pastaruoju metu akivaizdžios tokios mobiliųjų naudojimo tendencijos: 4 iš 5 vartotojų naudojasi išmaniaisiais telefonais pirkdami prekes; 70 proc. paieškų mobiliaisiais rezultatas – tam tikras veiksmas (nupirkta prekė, vykdytas užsakymas) per vieną valandą;...
Skaityti

Dar vienas SEO pagalbininkas – vaizdo medžiaga

SEO patarimai

  Nenuostabu, kad vaizdo medžiagos peržiūrų skaičius kasdien auga – kai tiek daug informacijos, kur kas patogiau peržiūrėti vaizdo įrašą nei perskaityti ilgą straipsnį. Numatoma, kad kitais metais 69 proc. visų vartotojų veiksmų bus susiję su vaizdo įrašais, o 41 proc. viso prie kompiuterio praleisto laiko bus skirta vaizdo reklamoms. 92...
Skaityti