Blogas

Adwords reklama. 22 pamoka: Kampanijų nustatymas

Adwords pamokos

Svarbiausia, ką nors darant yra kontroliuoti padėtį, pačiam nuspręsti, kaip, kas, kur ir kada. Taip pat yra ir su Adwords reklama. Sukūrę naują Adwords kampaniją, galite laisvai kontroliuoti, kiek ji yra vykdoma.  Tokia kontrolė yra ypač naudinga, kai nusprendžiate, kada Jūsų kampanija baigsis ir Adwords reklama nebebus rodoma. Jūs galite...
Skaityti

Adwords reklama. 21 pamoka: Papildomos informacijos įtraukimas į skelbimą

Adwords pamokos

Praeitose pamokose jau aiškinomės apie papildomos informacijos pridėjimą skelbime. Bet čia dar ne pabaiga, į skelbimą galima pridėti dar daugiau įvairiausių naudingų dalykų. Kad Jūsų Adwords reklama tikrai patrauktų akį, verta žinoti šią informaciją.  Skambučių plėtiniai Jeigu norite, kad klientai susidomėję Jūsų skelbimu ir įmone Jums paskambintų, galite naudoti skambučių...
Skaityti

Facebook perkuria puslapio statistikos sistemą

Naujienos

Facebook išleidžia šiokius tokius pakeitimus, analizės įrankius, skirtus Facebook puslapio rezultatų stebėjimui. Facebook produkto vadybininkas  Galyn Burke pripažino, kad tai pirmas kartas, kai atnaujinta puslapio statistikos sąsaja nuo 2011 metų spalio mėnesio.   Dabar, specifiniai pokyčiai gali būti skambėti šiek tiek paslaptingai žmonėms, kurie nesinaudoja Facebook puslapio statistikos apžvalgomis, bet...
Skaityti

Adwords reklama. 20 pamoka: Papildomos informacijos įtraukimas į skelbimą

Adwords pamokos

Adwords reklama gali būti kuriama ir pridedant papildomos informacijos, jau minėtos praeitoje pamokoje. Taip pat galima naudoti programų plėtinius mobiliesiems telefonams ir planšetiniams kompiuteriams bei specialius įmonės pasiūlymus. Mes pasidalinsime informacija, kokia gi nauda iš to.  Programų plėtiniai mobiliesiems telefonams ir planšetiniams kompiuteriams padeda padaryti programas labiau aptinkamas. Jei norite,...
Skaityti

Adwords reklama. 18 pamoka: Konversijų stebėjimo įrankis

Adwords pamokos

Jūsų Adwords reklama sėkmingai paleista. Ar žinote, kas nutinka po to, kai interneto vartotojas paspaudžia ant Jūsų skelbimo? Galbūt jis įsigyja produktą? O gal prisiregistruoja, kad gautų naujienas iš Jūsų tinklapio? O gal tiesiog išeina ir naršo kitur? To nesužinosite, jei nesinaudosite specialiu įrankiu, skirtu stebėti visus Jūsų kliento veikmus....
Skaityti

Adwords reklama. 19 pamoka: Papildomos informacijos įtraukimas į skelbimą

Adwords pamokos

Norint, kad Adwords reklama būtų patrauklesnė, o skelbimas išsamesnis galima jį sukūrus įtraukti dar daugiau papildomos informacijos. Įdomu, kas tai per informacija ir kaip ją įtraukti? Jei taip, papasakosime plačiau. Kurdami skelbimą ir norėdami, kad jis būtų paspaustas, galite paskatinti savo klientus tai padaryti įtraukdami į skelbimą papildomą įmonės informaciją,...
Skaityti

Kaip ištrinti Facebook?

Naujienos

Viskas. Daugiau nusprendėte nebesinaudoti Facebook. Daugiau jokios veidaknygės, jokių „Like“ spaudinėjimų, jokio sėdėjimo socialiniame tinklalapyje ir komentavimo. Nuo šiol daugiau gyvo bendravimo, realių susitikimų su draugais, daugiau laisvalaikio ir gryno oro! Nuspręsti viena, tai padaryti visai kita. Kaip ištrinti Facebook? Pasirodo tai nėra taip paprasta.   Pripažinkime, Facebook puiki priemonė...
Skaityti

Adwords reklama. 17 pamoka: Skelbimų peržiūrėjimo problemos

Adwords pamokos

Na štai, darbas su Adwords reklama baigtas, Jūs sukūrėte gražų skelbimą savo puslapiui ir aišku norėtumėte pažiūrėti, kaip jis atrodo Google paieškoje arba patikrinti, ar jis vis dėlto yra ten rodomas. Bet pasitaiko atvejų, kad jo nerodo arba rodo ne taip, kaip Jūs norėtumėte. Kaip spręsti vienokias ar kitokia su...
Skaityti

Adwords reklama. 16 pamoka: skelbimų taisymas

Adwords pamokos

Kaip ir kalbėjome praeitoje pamokoje, Jūsų kuriami skelbimai dėl tam tikrų priežasčių gali būti nepavirtinti ir nerodomi. Taip atsitiko ir Jums, kūrėte skelbimą, bet Jūsų Adwords reklama niekaip nepatvirtinama. Kas dėl to kaltas ir kaip jį pataisyti, aiškinamės čia. Jei sukuriate skelbimą ir Google jo nepatvirtina, savo Adwords paskyroje Jūs...
Skaityti

Adwords reklama. 15 pamoka: Skelbimai ir patvirtinimai

Adwords pamokos

Susitvarkėme su paskyros administravimu, taigi pats laikas pradėti rimtai dirbti su Adwords reklama ir kurti skelbimus. Norint išmokti tinkamai juos kurti, kad jie patiktų Google ir būtų patvirtinti, reikia išsiaiškinti keletą svarbių dalykų. Itin svarbu kuriant skelbimą pateikti teisingą URL, kad žmogus, paspaudęs ant jo būtų nukreipiamas į reikiamą svetainę....
Skaityti