Blogas

Adwords reklama. 29 pamoka: Kampanijų bandymas

Adwords pamokos

Norėdami pasiekti geresnių rezultatų su Adwords reklama, turite išbandyti kampanijas, stebėti tyrimus, juos analizuoti ir stebėti, kokią naudą šis reklamavimosi būdas atneša Jūsų verslui. Taigi pradedate vykdyti tyrimą. Vadinasi galite peržiūrėti kampanijos tyrimo duomenis ir palyginti juos su kontroliniais duomenimis. Matydami savo paskyros našumo duomenis, pagal piktogramas galėsite spręsti, kiek...
Skaityti

Adwords reklama. 28 pamoka: Pardavimų ir klientų skaičiaus didinimas naudojant konversijų optimizavimo priemonę

Adwords pamokos

Jūsų pagrindinis tikslas, kad Jūsų Adwords reklama Jums padėtų didinti pardavimus ir klientų skaičių. Pagrindinis dalykas, kuris suteiks Jums informacijos apie naujų potencialių klientų atsiradimą yra konversijų optimizavimo priemonė. Šioje pamokoje išsiaiškinsime, kas tai per dalykas ir kuo jis yra mums naudingas. Konversijų optimizavimo priemonė padeda sulaukti visų galimų konversijų,...
Skaityti

Adwords reklama. 27 pamoka: Svetainės tobulinimas

Adwords pamokos Naujienos

Jei norite, kad Jūsų Adwords reklama pritrauktų daugiau žmonių, turite ją tobulinti. Tai daryti galite keliais būdais, galite sukurti efektyvią svetainę mobiliesiems telefonams, taip pat galite naudoti Google svetainių optimizavimo priemonę tam, kad sukurtumėte geresnius nukreipimo puslapius. Žmonėms, kurie naudojasi išmaniaisiais mobiliaisiais telefonais, Adwords reklama pateikiama, kai jie naršo internete....
Skaityti

Adwords reklama. 26 pamoka: Rezultatų tobulinimas naudojant pakartotinę rinkodarą

Adwords pamokos

Kai siekiate kažkokių rezultatų, visada norisi jų kuo geresnių. Adwords reklama taip pat gali suteikti galimybę tobulinti rezultatus, naudojant įvairius būdus, vienas iš jų – pakartotinė rinkodara.  Kuo naudinga pakartotinė rinkodara? Ši funkcija leidžia pasiekti anksčiau svetainėje apsilankiusius asmenis ir parodyti jiems atitinkamus skelbimus, kai jie lankosi vaizdinės reklamos tinklo...
Skaityti

Visos reklamos agentūros vienoje vietoje – paroda Reklama’2013

Naujienos

Ar žinote, kokio renginio labiausiai laukia didžiausios reklamos agentūros? Jos laukia tarptautinės reklamos parodos Reklama‘2013, nes būtent čia suvažiuos geriausi reklamų kūrėjai, kurie dalinsis savo žiniomis apie įvairias reklamų strategijas, pristatys naujas idėjas, keisis kontaktais.   Šių metų rugsėjo 24-27 dienomis Maskva suburs aukščiausio lygio reklamuotojus į vieną vietą.  ...
Skaityti

Adwords reklama. 25 pamoka: Svarbiausi duomenys, kuriuos galima įvertinti

Adwords pamokos

Kas Jums svarbiausia, kai Jūsų Adwords reklama jau sukurta ir paleista? Aišku - našumas. Svarbu įvertinti reklaminės kampanijos našumą, kad žinotumėte, ar ji efektyvus. Šįkart išsiaiškinsime svarbiausius dalykus, kuriuos galima įvertinti. Jei dar nestebėjote savo našumo, pats metas tai padaryti dabar! Paspauskite skirtuką Kampanijos ir šiame esančiuose kituose skirtukuose Skelbimai...
Skaityti

Kaip parsisiųsti iš Youtube?

Naujienos

Ką tik pateikėme sąrašą įdomių reklamų, kurios buvo peržiūrėtos milijonus kartų. Jei žmonės žiūri, vadinasi jiems patinka, o dažnai tai, kas mums patinka mes norime turėti. Taip pat ir yra su Youtube vaizdeliais, norite juos parsisiųsti, bet nežinote, kaip tai padaryti. O gal Jums patinka daina ir Jūs norėtumėte ją...
Skaityti

Reklama Youtube. 20 labiausiai žiūrimų reklamų Youtube 2012 metais

Naujienos

Pastaruoju metu reklama Youtube tapo vis populiaresnė ir vis daugiau didelių pasaulio įmonių naudojasi Youtube paslaugomis, kad paleistų savo reklaminį filmuką. Įmonėms svarbiausia pačių žmonių, o ne subjektyvi ekspertų nuomonė, todėl vienas didžiausių privalumų renkant populiariausias ir įdomiausias reklamas Youtube yra tas, kad remiamasi vartotojų peržiūrių skaičiumi.   Nike, Pepsi...
Skaityti

Adwords reklama. 24 pamoka: Paskyros istorijos peržiūra

Naujienos

Adwords reklama irgi turi savo istoriją. Panorėję Jūs bet kada galite peržiūrėti savo paskyros pakeitimų istoriją. Kokia iš to nauda? O nauda tokia, kad peržiūrėję anksčiau atiliktus veiksmus, galėsite įvertinti, kurie iš jų atnešė daugiausia sėkmės ir siekti dar geresnių rezultatų.  Kaip peržiūrėti ir naudoti pakeitimų istoriją? Pirmiausia prisijunkite prie...
Skaityti

Adwords reklama. 23 pamoka: Tikslų ir duomenų susiejimas

Adwords pamokos

Kaip sužinoti, ar Adwords reklama pateisina Jūsų lūkesčius ir ar Jūsų tikslai įgyvendinami? Tai sužinoti galite įvertinę investicijų grąžą (IG). Sužinoję savo IG, žinosite, kokią konkrečią naudą ir pelną savo verslui gaunate iš Adwords reklamos. Kas yra investicijų grąža? Investicijų grąža – tai mokesčių ir pelno santykis. Pavyzdžiui, Jūs investuojate...
Skaityti