Blogas

Mes kalbam: Google nori to paties, ko ir interneto svetainių lankytojai?

Helio naujienos

Esame laimingi ir pamaloninti, kai mūsų, kaip SEO ir internetinės rinkodaros specialistų nuomonės yra patalpinamos internetuose. Praėjusi savaitė buvo itin sėkminga, nes galime pasidžiaugti (gal net ir šiek tiek pasigirti), jog net du rimti internetiniai portalai susidomėjo mūsų pasiūlyta tema - "ko nori Google?". www.technologijos.lt ir www.elektronika.lt pasitalpino mūsų straipsnius...
Skaityti

Norite pasislėpti? Per vėlu!

Facebook naujienos

Kiekvienas iš mūsų vaikystėje yra žaidęs slėpynių ir puikiai prisimena tą pagreitėjusį kvėpavimo ritmą, kai ieškantysis stovi prie spintos durų, o jūs suprantate, kokią prastą vietą slėptis pasirinkote. Panašiai gali jaustis visi socialinio tinklo Facebook vartotojai, kuriems Facebook vadovybė turi „smagių“ naujienų – nuo praėjusios savaitės nebegalite pasislėpti nuo kitų...
Skaityti

Rugsėjo išradingiausieji

Naujienos

seohelis.lt jums pristato pačias išradingiausias rugsėjo mėnesio reklamas, sukėlusias virusinį efektą - čia galime rasti pačias įvairiausias produktų reklamas, kurios į marketingą priverčia pažvelgti iš kitos pusės. 1.  TrueMove – Giving Pasidalinta: 1.16 mln. kartų. 2.  Phonebloks – Phonebloks Pasidalinta: 973,454 3.  LG – Meteor Prank Pasidalinta: 700,015 4.  PooPourri.com...
Skaityti

Penguin atnaujinimas - vieniems džiaugsmas, kitiems ašaros

Google naujienos

Spalio 4 dieną sulaukėme Matt Cutts džiugios naujienos (turbūt ne visiems) apie Google algoritmo update’nimą - tai Penguin 2.1 (Penguin 2.0 išėjo gegužės 22) . Plačiau apie šį atnaujimą galite skaityti - čia. Mūsų kolega Vilius Gudonis suskubo parašyti naujieną ir pasidžiaugti gerais rezultatais, o jo pranešimą galite rasti čia....
Skaityti

Kodėl SEO?

Naujienos

Kartais viską suprasti daug paprasčiau matant skaičiukus - todėl SEO Helis jums siūlo akimis permesti faktus, dėl kurių SEO pasirinkti tikrai verta.  Turinio marketingas yra jėga. Pasitelkdamos blog‘o turinį, įmonės vidutiniškai padidina svetainės lankomumą net 2000 %. 70% paieškos lauke paspaudžiamų nuorodų yra organinės. 70-80% vartotojų ignoruoja mokamas nuorodas, pasirinkdami...
Skaityti

Turiu feisbuką...Kuo pasidalinti??

Facebook naujienos

Dažnai iš klientų sulaukiame klausimų, kaip valdyti savo įmonės Facebook profilį, todėl nutarėme pasidalinti patarimais, kurie turėtų būti itin naudingi visiems, turintiems smulkų verslą ir norintiems turėti stiprų socialinio tinklo profilį. „Ką skelbti ant savo sienos?“, „Ar nepasirodysiu reklamuojantis savo paslaugas?“, „Ar nebus taip, kad neteksiu savo gerbėjų?“ šie ir...
Skaityti

Kaip formuoti įmonės veidą socialinėje medijoje?

Soc. tinklai

Dažnai susilaukiame susidomėjusių klientų klausimų, kaip tapti sėkmingais socialiniuose tinkluose ir kaip juose formuoti įmonės įvaizdį, kitaip tariant, kokią taktiką pasirinkti? Visų pirma, reiktų apsibrėžti, kuriuo keliu norite eiti, o jei nežinote, keletas pasiūlymų Jums: Teigiamų jausmų ir emocijų skatinimas Asmeniški sugretinimai ir atviras bendravimas Veiklos viešinimas ir įdomi informacija...
Skaityti

Kaip nesusimauti socialinėje medijoje?

Soc. tinklai

Socialinėje medijoje galima ne tik daug pasiekti, stiprinant prekinį ženklą, tačiau ir skaudžiai nusvilti. Vakar JAV ir visam pasauliui minint rugsėjo 11-osios įvykius, viena garsiausių pasaulio telekomunikacijos bendrovių AT&T savo sekėjams pasiūlė „neskanią“ socialinę žinutę: Atsakymai į ją buvo ne tokie, kokių buvo tikėtąsi: Ir AT&T į juos bent jau...
Skaityti

Kaip Instagram panaudoti reklamos tikslams?

Soc. tinklai

Instagram yra viena iš populiariausių pasaulyje nuotraukų dalijimosi socialinių erdvių (ne be reikalo Facebook už Instagram paklojo 1 mlrd. dolerių), kurioje savo vietą randa ne tik žmonės, tačiau ir prekiniai ženklai. Lietuvoje reta įmonė naudojasi Instagram privalumais (o jų atsirado dar daugiau įdiegus video talpinimo galimybę), bet tai nereiškia, kad...
Skaityti

Facebook vadovybė delsia su nauja reklamos kampanija

Facebook naujienos

Nors ir didžiausio socialinio tinklo Facebook vadovas Mark'as Zuckerberg'as nenoriai atsakinėja į klausimus apie jų naują projektą „$1 million video ads“, dabar jau tik laiko klausimas, kada šios reklamos pasirodys mūsų kasdien lankomoje internetinėje erdvėje. Ir ar tai mums patiks. Kita vertus, panašu, kad Facebook žada rizikuoti, ir nekreipti dėmesio...
Skaityti